Registrere servicesak

For å registrere din servicesak velger du en av de røde knappene nedenfor ut i fra din problemstilling eller ønske. Når saken er registrert vil du motta en e-post med et servicenummer. En av våre ansatte vil ta saken og fortsette dialogen med deg via e-post eller telefon. Infografikk er et Apple autorisert serviceverksted og utfører alt av Apple-service både for privatpersoner og bedrifter. I tillegg har vi konsulenter som kan hjelpe til med en rekke tjenester.

N

Før du leverer produkt til service

Q

Dekkes ikke av garanti

  • Programvarefeil
  • Tidligere uatoriserte reparasjoner
  • Slagskader & væskeskader

Innlevering

  • Innlevering butikk
  • Sending med post – Hundskinnveien 94, 1711, Sarpsborg
  • Henting med bud (Kun bedriftskunder i Oslo)

Leie- eller låneenhet

Infografikk har et lite utvalg utlånsenheter. Ved saker som ikke dekkes av garanti leies produkter etter forespørsel.

  • Leie iPhone-enhet 350,- ink mva.
  • Leie Mac – (Ta kontakt)

Tjenester

Mac-Service

  • Reparasjon av Mac
  • Oppsett av nye enheter
  • Feilsøking
  • Oppgradering av harddisk, SSD og RAM
  • Dataredning
  • Forsikring og skaderapport
  • Backup
  • Dataoverføring
  • Personlig support

iPhone- og iPad-Service

  • Oppsett av nye enheter
  • Feilsøking
  • iPhone skjermbytte
  • iPhone Batteribytte
  • Bytteenheter (iPhone og iPad)
  • Forsikring og skaderapport
  • Personlig Support
  • PRISLISTE >>

IT-konsulenter

Skjermbytte på iPhone

 

Registrering og levering:
Om du ønsker å bestille time for skjermbytte kan du registrere en sak i vår serviceportal, velg knappen feil på produkt og følg trinnene. Du kan selv levere produktet til service i vår butikk på Sørlietorget i Sarpsborg. Du kan også sende inn produktet i posten, dette velger du ved registrering av servicesaken.

 

Tidsestimat – Få skjermbytte på dagen!
Vi utfører skjermbytte lokalt her hos oss, det pleier å ta ca 2-3 timer. Mandag-Fredag tilbyr vi skjermbytte på dagen om du leverer inn telefonen før klokken 12.00. (Gjelder iPhone 6S eller nyere modeller. Vi tar forbehold om utsolgte deler)
Om skjermbytte ikke er mulig f.eks ved bøyd ramme eller fullstendig ødelagt telefon bestilles det SWAP (en erstatningsenhet tilsvarende den du har, dette tar ca 2-3 virkedager)

 

Før innlevering:
Før du leverer telefonen til skjermbytte anbefaler vi at du tar backup. I tillegg må «Finn min iPhone» være slått av. Dette kan du gjøre enten via innstillinger på telefonen eller via iCloud.com.
På telefonen: Innstillinger > iCloud > Finn min iPhone > Slå av.
iCloud.com: Logg inn med AppleID, Finn min iPhone > Finn enheten og deretter fjern fra konto. OBS! Det er viktig at enheten blir fjernet, ikke slettet.

 

Priser:
Du finner prisoversikt for de ulike modellene her.

 

Lånetelefon / leietelefon:
Har du kjøpt produktet hos Infografikk tilbyr vi lånetelefon hvis du leverer din telefon på service i forbindelse med garanti- og reklamasjonssaker. (Med forbehold om at vi har ledige telefoner tilgjenglig) I andre tilfeller som f.eks skjermbytte for knust skjerm på iPhone kan man leie en telefon mens produktet er til service.

 

Viktig info!
– Telefonen vil bli slettet under skjermbytte grunnet kalibreringstest, vi oppfordrer derfor alle å ta en grundig backup.
– Hvis man har på skjermbeskyttelse på glasset ved innlevering av telefon, vil dette bli fjernet da glasset blir byttet. Kunde må selv stå for ny skjermbeskyttelse.

 

 

 

 

Batteribytte på iPhone

Registrering og levering:
Vi utfører batteribytte lokalt her hos oss, det pleier å ta ca 2-3 timer. Om du ønsker å bestille time for batteribytte kan du registrere en sak i vår serviceportal, velg knappen feil på produkt og følg trinnene. Du kan selv levere produktet til service i vår butikk på Sørlietorget i Sarpsborg. Du kan også sende inn produktet i posten, dette velger du ved registrering av servicesaken.

 

Før innlevering:
Før du leverer telefonen til service anbefaler vi at du tar backup. I tillegg må «Finn min iPhone» være slått av. Dette kan du gjøre enten via innstillinger på telefonen eller via iCloud.com.
På telefonen: Innstillinger > iCloud > Finn min iPhone > Slå av.
iCloud.com: Logg inn med AppleID, Finn min iPhone > Finn enheten og deretter fjern fra konto. OBS! Det er viktig at enheten blir fjernet, ikke slettet.

 

Priser:
Du finner prisoversikt for de ulike modellene her.

 

Lånetelefon / leietelefon:
Har du kjøpt produktet hos Infografikk tilbyr vi lånetelefon hvis du leverer din telefon på service i forbindelse med garanti- og reklamasjonssaker. (Med forbehold om at vi har ledige telefoner tilgjenglig) I andre tilfeller som f.eks batteribytte på iPhone kan man leie en telefon mens produktet er til service.

 

 

Reparasjon av iPad

Registrering og levering:
Om du ønsker å service kan du registrere en sak i vår serviceportal, velg knappen feil på produkt og følg trinnene. Du kan selv levere produktet til service i vår butikk på Sørlietorget i Sarpsborg. Du kan også sende inn produktet i posten, dette velger du ved registrering av servicesaken.

 

Før innlevering:
Før du leverer iPad til service anbefaler vi at du tar backup. I tillegg må «Finn min iPad» være slått av. Dette kan du gjøre enten via innstillinger på telefonen eller via iCloud.com.
På telefonen: Innstillinger > iCloud > Finn min iPad > Slå av.
iCloud.com: Logg inn med AppleID, Finn min iPad > Finn enheten og deretter fjern fra konto. OBS! Det er viktig at enheten blir fjernet, ikke slettet.

 

Tidsestimat:
iPad repareres ikke, men byttes med en erstatningsenhet. Det vil si at enheten sendes fra oss – til Apple. Deretter returnerer Apple en ny erstatningsenhet tilbake til oss. Vi estimerer ca. 3-4 virkedager ved iPad-service.

 

Priser:
Du finner prisoversikt for de ulike modellene her.

 

 

 

 

Reparasjon av Apple Watch

Registrering og levering:
Om du ønsker å service kan du registrere en sak i vår serviceportal, velg knappen feil på produkt og følg trinnene. Du kan selv levere produktet til service i vår butikk på Sørlietorget i Sarpsborg. Du kan også sende inn produktet i posten, dette velger du ved registrering av servicesaken.

 

Før innlevering:
Før du leverer Apple Watch til service anbefaler vi at du tar backup. I tillegg må det fjernes sammenkobling til telefonen, det gjør du via Apple Watch-applikasjonen på telefonen. På forsiden av appen finner du klokken, velger denne – trykker på i-symbolet og velger «koble fra Apple Watch».

 

Tidsestimat:
Apple Watch repareres ikke, men byttes med en erstatningsenhet. Det vil si at enheten sendes fra oss – til Apple. Deretter returnerer Apple en ny erstatningsenhet tilbake til oss. Vi estimerer ca. 1-2 uker ved Apple Watch-service.

 

Priser:
Du finner prisoversikt for de ulike modellene her.

 

 

 

 

Infografikk har status som Apple Authorized Service Provider. Vi har et eget Apple serviceverksted i Sarpsborg og har en høy standard med kun sertifiserte serviceteknikere og en høy kundetilfredshet. Vi reparerer og fikser alt av Apple-produkter som Mac, iPad, iPhone og Apple Watch. Infografikk har også tilgjengelige IT-konsulenter og kan tilby en rekke tjenester for drift, oppsett, konfigurasjon, service og rådgivning.