Serviceportal

Feil på produkt

Har du problemer eller ønsker reparasjon av et produkt kan du registrere saken her.

IT-support

Opplever du feil med tjenester, programvare, server, nettverk osv kan du registrere sak her.

Vi kommer til deg

Ønsker du at en av våre teknikere skal komme ut til deg kan du registrere sak her.

Sitter du på hjemmekontor og trenger tilgang til VPN?

Har din arbeidsplass en Kerio-brannmur levert av Infografikk finner du guide for hvordan du skal koble deg opp til VPN her!

Infografikk er et Apple autorisert serviceverksted

Infografikk har status som Apple Authorized Service Provider. Vi har et eget Apple serviceverksted i Sarpsborg og har en høy standard med kun sertifiserte serviceteknikere og en høy kundetilfredshet. Vi reparerer og fikser alt av Apple-produkter som Mac, iPad, iPhone og Apple Watch. Infografikk har også tilgjengelige IT-konsulenter og kan tilby en rekke tjenester for drift, oppsett, konfigurasjon, service og rådgivning.

Levering av produkt

Før du leverer produktet til service:

 

Leveringsalternativer:

  • Innlevering butikk
  • Sending med post – Hundskinnveien 94, 1711, Sarpsborg
  • Henting med bud (Kun bedriftskunder i Oslo)
Garanti og reklamasjon

Les mer:

 

Dekkes ikke av garanti:

  • Programvarefeil
  • Tidligere uatoriserte reparasjoner
  • Slagskader & væskeskader
Prisoversikt
Bytte iPhone-skjerm på timen

Vi utfører skjermbytte lokalt hos Infografikk i Sarpsborg. Vi bytter skjerm på timen etter avtale med kunde dersom du leverer inn telefonen før klokken 12.00. For å lage avtale om tidspunkt for skjermbytte kan du ringe oss på tlf 69137070 eller opprette en sak i vår serviceportal.

  • Gjelder iPhone 6S eller nyere modeller.
  • Vi tar forbehold om utsolgte deler
  • Om skjermbytte ikke er mulig f.eks ved bøyd ramme eller fullstendig ødelagt telefon bestilles det SWAP (en erstatningsenhet tilsvarende den du har, dette tar ca 2-3 virkedager
Tjenester

Mac:

  • Reparasjon av Mac
  • Oppsett av nye enheter
  • Feilsøking
  • Oppgradering av harddisk, SSD og RAM
  • Dataredning
  • Forsikring og skaderapport
  • Backup
  • Dataoverføring
  • Personlig support

 

iOS:

  • Oppsett av nye enheter
  • Feilsøking
  • iPhone skjermbytte
  • iPhone Batteribytte
  • Bytteenheter (iPhone og iPad)
  • Forsikring og skaderapport
  • Personlig Support

 

Konsulent-tjenester:

  • Support On-site
  • Oppgraderinger
  • Nettverk
  • Installasjoner
  • Backup-tjenester
  • Mobilstyring
  • Fjernstyring
  • Driftsavtaler

 

Fordeler ved å bruke autorisert-verksted

Infografikk er Apple-autorisert tjenesteleverandør. Denne statusen kjennetegner selskaper som er autorisert for å levere reparasjonstjenester til alle Apple-kunder, og som er i stand til å levere eksepsjonelt god kundeservice i henhold til de høyeste standardene i markedet. Som kunde, finnes det en rekke fordeler ved å benytte et autorisert verksted til reparasjon av Apple-produkter.

Originale deler
Autoriserte tjenesteleverandører mottar originaldeler direkte fra Apple. En del er original dersom den kommer med Apples eget delenummer. Dette betyr at alle komponenter benyttet til reparasjoner hos oss holder samme høye standard som det opprinnelige produktet.

Omfattende produktkunnskap
Tjenesteleverandørene har tilgang til omfattende informasjon om produkter, reparasjoner, service, demontering, problemløsing og oppgradering, som gjør at teknikere til enhver tid besitter den nødvendige kompetansen for reparasjon av alle Apples produkter.

Sertifisere teknikere
Infografikk benytter sertifiserte teknikere til diagnostikk, reparasjon og eventuelle oppgraderinger av dine produkter. En slik sertifisering krever både bestått programvare- og maskinvareprøve ved et autorisert Prometric Testing Center, og fornyes på årlig basis gjennom resertifiseringsprøver.

Garanti/reklamasjon
Et produkt har enten to eller fem års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp og to år ved næringskjøp, med mindre annet er avtalt. Apples produkter har i tillegg ett års garanti i Norge. Uautoriserte inngrep vil automatisk diskvalifisere et produkt fra garanti, i tillegg til at man i de fleste tilfeller vil stille langt svakere ved en eventuell reklamasjon på produktet. Ved å benytte et autorisert serviceverksted vil man beholde garantien og stille sterkere ved en eventuell reklamasjon.

Reparasjonsprogram
Fra tid til annen dukker det opp programmer for utskifting og utvidet reparasjonsdekning. Som autorisert tjenesteleverandør skal Infografikk til enhver tid ha oversikt over disse programmene, og tilbyr i en del tilfeller utbytte av den defekte delen på stedet.