Salgsbetingelser

Infografikk EASY

EASY tilbakekjøpsprogram ble opprettet i samarbeid med Infografikk og Fairown, og gjør det mulig for kunder å kjøpe Apple-produkter fra Infografikk, både på nettet og i fysiske butikker ved bruk av et månedlig abonnement. Etter en fast periode kan kundene oppgradere sine gamle produkter til nye.

Disse vilkår og betingelser definerer reglene for bruk av nettstedet til Infografikk og program administrert av Infografikk og Fairown. Ved å benytte tjenester av Infografikk, tjenester og plattform av Fairown godtar du følgende vilkår:

1. Hvem er vi?

INFOGRAFIKK AS med registrert adresse på Hundskinnveien 94, 1711 Sarpsborg, Norge; organisasjonsnummer 855216752, e-postadresse: hei@infografikk.no, heretter «Infografikk» eller («vi», «oss», «vår») er et selskap som driver nettbutikk, og er ansvarlig for kjøp og retur av produkter som dekkes av EASY-programmet.

Fairown Norway AB er et aksjeselskap stiftet i henhold til norsk lov, organisasjonsnummer 929494210, registrert adresse på c/o Amesto Accounthouse AS, Smeltedigelen 1, Oslo 0195, Norge, (heretter «Fairown» eller «vi», «oss», «vår»), som tilbyr abonnementsplattform og relaterte tjenester. Fairown gjør det mulig for forhandlere å selge produkter, og forbrukere å kjøpe disse produkter gjennom tilbakekjøps- og abonnementsprogram.

2. Hvordan kontakte oss?

For spørsmål knyttet til salg (bl. a. garanti), tilbakekjøp, fornyelse og retur, vennligst kontakt oss på hei@infografikk.no eller på telefon: 69 13 70 70

For spørsmål angående plattformen, kan du kontakte Fairown per e-post: support@fairown.com. Vår kontaktinformasjon finnes også på vår hjemmeside www.fairown.com.

3. Beskrivelse av EASY-programmet

3.1 I forbindelse med kjøp av Apple-enheter fra infografikk.no («Nettsted»), kan du som Kunde i noen tilfeller, når det er spesifisert, velge å kjøpe enheten din gjennom EASY-programmet. Generelt, hvis du velger dette alternativet, får du en kredittavtale (som beskrevet nedenfor). Du betaler en månedlig avgift for den kjøpte enheten (iht. en separat kredittavtale, se nedenfor) i 12/24/36 måneder (Betalingsperiode), og har en Restverdi (definert under Definisjoner) å gjøre opp ved slutten av betalingsperiode (hvis enheten har mer enn normal slitasje som påvirker verdien av enheten, må du betale forskjellen mellom Restverdien og den faktiske verdien av enheten til kreditoren). På slutten av betalingsperioden på 12/24/36 måneder vil du få mulighet til å oppgradere den valgte enheten til en ny Apple-enhet som har blitt gjort tilgjengelig av Infografikk i sammenheng med EASY-programmet. Du returnerer din gamle enhet og får tilsendt en ny enhet (den du valgte å oppgradere til), og starter med en ny betalingsperiode, som fungerer på samme måte som den første betalingsperioden (og tilsvarende vilkår og betingelser gjelder). La oss si at du velger å ikke oppgradere enheten på slutten av den opprinnelige betalingsperioden. I dette tilfelle kan du enten velge å beholde enheten mot at du (i) fortsetter å betale månedlige avgifter i henhold til vilkårene i din separate kredittavtale til restverdien er endelig oppgjort, eller (ii) foreta en engangsbetaling som tilsvarer restverdien.

3.2 Beløpet som gjenstår å betale for enheten ved slutten av betalingsperiode («Restverdi») vises når du kjøper enheten gjennom programmet på nettstedet. Restverdien oppgjøres dermed gjennom ett av følgende to alternativer:

  1. Du returnerer enheten fordi du oppgraderer til en ny enhet («Fornyelse»); eller
  2. Du returnerer enheten, avslutter programmet og foretar en betaling som tilsvarer restverdien enten ved å fortsette å betale månedlige avgifter i henhold til vilkårene i din separate kredittavtale til restverdien er endelig oppgjort, eller ved å foreta en engangsbetaling som tilsvarer restverdien («Endelig betaling»).

Når du oppgraderer eller returnerer en enhet, selger du enheten du returnerer, og verdien av enheten skal dekke restverdien. I dette tilfelle trenger du bare å foreta ytterligere betaling hvis enheten har blitt utsatt for mer enn normal slitasje – i så fall gjelder bestemmelsene i avsnitt 12 og 13.

3.3 Programmet leveres gjennom et partnerskap mellom Infografikk, Fairown og långiver, og disse partene er ansvarlige for forskjellige aspekter av Programmet som angitt i disse vilkår.

4. Definisjoner
  1. Fairown plattform er en teknologisk løsning som tilbys av Fairown, som gjør det mulig for forhandlere å tilby deres produkter til deres kunder gjennom et tilbakekjøps- og abonnementsprogram.
  2. Nettsted – betyr vårt nettsted infografikk.no, der vi leverer tjenester til deg.
  3. Tjenester – alle tjenester, innhold, funksjoner, teknologier eller funksjonaliteter som tilbys av Fairown.
  4. Kunde – en fysisk person som godtar disse vilkår og betingelser, og bruker Infografikk-produkter og Fairown- tjenester.
  5. Selger – en enhet som inngår en salgsavtale med kunden, og selger pakke valgt av kunden. Selgeren i disse vilkår og betingelser er Infografikk AS.
  6. Pakke – produkt(er) og EASY Program.
  7. Produkt(er) – produkt(er) som dekkes av EASY-programmet som tilbys av selgeren.
  8. Returprodukt(er) – produkt(er) som er gjenstand for utkjøp i løpet av fornyelsesperioden.
  9. Bank – banken som gir avdragslån for å finansiere kjøp av pakken. Banken i disse vilkår og betingelser er Resurs Bank AS.
  10. Fornyelse – kundens rett til å returnere produktet som er gjenstand for returrett i fornyelsesperioden, og velge et nytt produkt gjennom EASY-programmet.
  11. Fornyelsesperiode – en periode når kunden kan returnere eller fornye pakken(e) som er kjøpt gjennom EASY- programmet. Fornyelsesperioden starter den 12./24./36. måneden etter kjøp av produkter gjennom EASY- programmet og varer til utgangen av perioden for avdragslån.
  12. EASY-program – en kombinasjon av en avtale om avdragslån inngått mellom kunde og bank for at kunden skal kunne kjøpe produkt fra selgeren, og forpliktelsen til RVL (definert nedenfor) til å kjøpe ut produktet dekket av returrett etter fornyelsesperiodens utløp.
  13. Utkjøp – en transaksjon der RVL forplikter seg til å kjøpe fra kunden produktet som dekkes av returretten i fornyelsesperioden for et beløp som tilsvarer siste gjenstående avdrag for å frigjøre kunden fra forpliktelsen til å betale disse, underlagt avsnitt 11.
  14. Tilbakekjøpsavtale – en avtale inngått mellom kunden og RVL under tilbakekjøpet.
  15. Leverandør av restverdi (RVL) – enhet som oppfyller utkjøpsforpliktelsen. RVL er Fairown eller en enhet utpekt av Fairown.
  16. Selskap som utfører forpliktelsen til å betale prisen – selskap som gjennomfører forpliktelsen til å betale gjenstående avdrag. Enheten i disse vilkår og betingelser er Fairown, selgerens autoriserte salgsagent.
  17. Retur av produktet – Kunden som bestemmer seg for å utøve retten til utkjøp i fornyelsesperioden, returnerer produktet til RVL iht. avsnitt 9.
  18. Kundedata – filer og andre data, og digital informasjon som blir behandlet på nettsted og plattform, og som en del av tjenester, eller på annen måte lagt inn i plattformens system av kunden. Detaljert informasjon om data, som vi samler inn og behandler, finner du i våre retningslinjer for personvern.
  19. Salgsavtale – en avtale mellom selger og kunde, som regulerer salg av produktet.
  20. Restverdi – beløp som gjenstår til å bli betalt til banken fra øyeblikket når kunden benytter seg av fornyelsesalternativet. Avdrag omfatter ikke forpliktelser og avdrag som ikke har blitt betalt før fornyelsesdato, inklusive renter og tilleggsavgifter.
  21. Ny verdi – ny verdivurdering av produktet i forbindelse med brudd på avsnitt 10.
5. Juridisk rammeverk

Det juridiske forholdet mellom Fairown og kunden er basert på:

  1. Vilkår og betingelser
  2. Retningslinjer for personvern – angir hvordan vi behandler personopplysninger som vi samler inn om deg, eller som du gir oss. Ved å bruke vår plattform og våre tjenester, gir du samtykke til slik behandling, og bekrefter at all informasjon du oppgir er korrekt.
  3. Kjøpsavtale mellom selger og kunde
  4. Tilbakekjøpsavtale mellom kunde og RVL
6. Hvordan fungerer EASY-programmet?

Pakken er tilgjengelig for kunden i selgerens nett- eller fysiske butikk. Når man bestemmer seg for å kjøpe et produkt som en del av en pakke:

  • Kunden kjøper produktet/produktene ved hjelp av en avdragsavtale med banken. Prisen på pakken tilbakebetales i like månedlige avdrag til banken.
  • Låneperioden og totalbeløpet er angitt i kassen og i låneavtalen.
  • Kredittperioden er fast, og kan ikke endres av kunden.
  • RVL forplikter seg under disse vilkår og betingelser til å kjøpe tilbake de returnerte produktene fra kunden i fornyelsesperioden. I løpet av fornyelsesperioden mottar kunden en e-post med informasjon om fornyelsesrett.
    1. La oss anta at kunden bestemmer seg for å bruke denne tjenesten. I dette tilfelle returnerer kunden det brukte produktet, og selgerens autoriserte RVL betaler i stedet for kunden til banken de siste avdragene for hele pakken iht. med avtalen om avdragslån. Dette betyr at i tilfelle fornyelse tilbakebetales alle produkter kjøpt i pakke på vegne av kunden, og kunden betaler ikke lenger avdrag.
    2. La oss anta at kunden trekker seg fra fornyelsesalternativet og ønsker å beholde det eksisterende produktet eller de eksisterende produktene dekket av returen. I dette tilfelle fortsetter kunden å betale de månedlige avdragene til banken til produktet er betalt i sin helhet.
  • Hvis lånet avsluttes før fornyelsesperioden starter, mister kunden retten til fornyelse.
  • Låneperioden og det totale beløpet kommer frem av avtalen om avdragslån som er inngått med banken.
7. Handling i selgerens nett- eller fysiske butikk

For å kjøpe produktet/produktene i pakken, må kunden sende en søknad om avdragslån til banken gjennom programmets nettsted (online) eller fysiske butikk for kjøp av produktet ved bruk av EASY-program. Etter at banken har godkjent og akseptert kundens søknad, mottar kunden et tilbud og signerer digitalt en avtale om avdragslån med banken. Kunden mottar produkt/produkter enten i fysisk butikk eller ved bruk av valgt leveringsmetode (netthandel), og en e-post med informasjon om å bli med i EASY-programmet.

8. Betalinger

Et avdragslån finansierer kundens kjøp av pakken gjennom en avdragsavtale mellom kunden og banken. Kunden tilbakebetaler prisen på pakken til banken i like månedlige avdrag på datoene og beløpene som er angitt i avtalen om avdragslån. Kunden mottar avtaledokument om avdragslån elektronisk fra banken til e- postadressen oppgitt av kunden.

9. Eierskap av produkt(er)

Kunden kjøper produkter gjennom EASY-programmet og blir eier av produktet/produktene. I løpet av fornyelsesperioden har kunden rett til å utøve tilbakekjøp. For å bruke tilbakekjøpet bekrefter kunden innen 14 dager etter mottak av e-post med informasjon om aktivering av tjenesten, fornyelsen og sender produktet for retur. Eierskapet til produktet skal overføres til RVL basert på tilbakekjøpsavtalen.

10. Ansvar

Selgeren er ansvarlig for salg av produktet til kunden. Fairown, som selgerens autoriserte partner, er ansvarlig for å organisere fornyelses- og returtjenesten til kunden.

11. Produktretur for fornyelse

Den 12./24./36. måneden av EASY-programmet vil kunden motta et varsel på e-post fra Infografikk med muligheter for fornyelse av pakken med tilbud om nye produkter. Kunder må svare per e-post i løpet av 14 virkedager om han/hun ønsker å fortsette med fornyelsesprosessen.

11.1. Retur på nettet (hvis aktuelt)
La oss anta at kunden velger returalternativ på nettet. Kunden vil i så fall motta a) en tom boks hvis det er behov for én, og instruksjoner på postadressen oppgitt av kunden eller b) en budtjeneste som henter produktet. Kunden kan returnere esken med produktet gratis.

11.2. Retur i fysisk butikk
Kunden har rett til å velge en selgers butikk fra listen over butikker tilsendt per e-post av Infografikk, og returnere produktet dit ved å følge instruksjonene i e-posten. Kunden skal ikke dekke noen returkostnader. Vær oppmerksom på at når du oppgraderer et produkt, tilbys returalternativet kun innenfor Norges territorium (inkludert minst én gratis returmetode).

12. Tekniske vilkår for utkjøp

Ved bruk av fornyelsesrett er kunden forpliktet til å returnere produktet dekket av returrett i god teknisk stand, noe som betyr (du finner riktig produktkategori nedenfor):

12.1. Generelle krav
Disse kravene gjelder for alle returnerte produkter:

  • Enheten må ikke være tapt eller rapportert stjålet.
  • Alle reparasjoner av enheter må utføres på et autorisert verksted angitt av produsenten, og alt utskiftet tilbehør må være opprinnelig og i originalemballasje.

    Ved utskifting av produktet som en del av en servicereparasjon, er kunden forpliktet til å informere umiddelbart om endring av serienummer og reparasjonshistorikk til e-postadressen support@fairown.com. Erstattet enhet må ikke avvike fra det opprinnelige når det gjelder modell.
  • Enheten må være klar for retur iht. instruksjoner, og emballert i riktig emballasje for å unngå skader under transport, det anbefales å bruke originalemballasje.
  • Ved innlevering av produktet for retur og positiv verifisering, eller hvis produktet som skal returneres ikke oppfyller kravene fullt ut, og kunden har godkjent produktets nye markedsverdi, overføres eierskapet til selgeren og dette kan ikke trekkes tilbake.

12.1 Kategorispesifikke krav

iPhone

  1. Enheten er fullstendig. Den må ikke ha noen manglende komponenter. Den må være fullstendig funksjonell, inkl. taster, knapper, porter, kamera og alle skjermfunksjoner som representerer integrering av maskinvare og programvare, for eksempel haptisk tilbakemelding, høy oppdateringsfrekvens og Apple True Tone.
  2. Enheten har ingen fysiske skader, inkl. har ikke hatt noe kontakt med vann.
  3. Enheten fungerer og forblir i drift.
  4. Ladestasjonen er ikke skadet.
  5. Enheten må starte lading og lade seg riktig.
  6. Alle enhetens funksjoner fungerer.
  7. Enhetens skjerm er uskadet.
  8. Enhetens utstyrsserienummer (ESN) må være lesbart, klart for aktivering og kompatibel med maskin- og programvare. Serienumre for utstyr kan være oppgitt på følgende måte: IMEI, SN, ESN, osv.
  9. Find My-funksjonen er deaktivert.
  10. Ingen reparasjoner utført av uautoriserte personer.
  11. iPhone kan vise tegn på normal slitasje.

iPad

  1. Enheten er fullstendig. Den må ikke ha noen manglende komponenter. Den må være fullstendig funksjonell, inkl. taster, knapper, porter, kamera og alle skjermfunksjoner som representerer integrering av maskinvare og programvare, for eksempel haptisk tilbakemelding, høy oppdateringsfrekvens og Apple True Tone.
  2. Enheten har ingen fysiske skader, inkl. har ikke hatt noe kontakt med vann.
  3. Enheten fungerer og forblir i drift.
  4. Ladestasjonen er ikke skadet.
  5. Enheten må starte lading og lade seg riktig.
  6. Alle enhetens funksjoner fungerer.
  7. Enhetens skjerm er uskadet.
  8. Enhetens utstyrsserienummer (ESN) må være lesbart, klart for aktivering og kompatibel med maskin- og programvare. Serienumre for utstyr kan være oppgitt på følgende måte: IMEI, SN, ESN, osv.
  9. Find My-funksjonen er deaktivert.
  10. Ingen reparasjoner utført av uautoriserte personer.
  11. iPad kan vise tegn på normal slitasje.

MacBook (bærbare datamaskiner) og iMac

  1. Enheten er fullstendig. Den må ikke ha noen manglende komponenter. Den må være fullstendig funksjonell, inkl. taster, knapper, porter, kamera og alle skjermfunksjoner som representerer integrering av maskinvare og programvare, for eksempel haptisk tilbakemelding, høy oppdateringsfrekvens og Apple True Tone.
  2. Enheten har ingen fysiske skader, inkl. har ikke hatt noe kontakt med vann.
  3. Enheten fungerer og forblir i drift.
  4. Ladestasjonen er ikke skadet.
  5. Enheten må starte lading og lade seg riktig.
  6. Alle enhetens funksjoner fungerer.
  7. Enhetens skjerm er uskadet.
  8. Enhetens utstyrsserienummer (ESN) må være lesbart, klart for aktivering og kompatibel med maskin- og programvare. Serienumre for utstyr kan være oppgitt på følgende måte: IMEI, SN, ESN, osv.
  9. Find My-funksjonen er deaktivert.
  10. Ingen reparasjoner utført av uautoriserte personer.
  11. Enheten kan vise tegn på normal slitasje.

Apple Watch

  1. Enheten er fullstendig. Enheten må være fullstendig funksjonell, ikke ha programvare- eller maskinvarefeil, og kunne slås på, kobles til og lades på riktig måte.
  2. Den kan bare ha normal slitasje, det vil si ingen fysiske skader, ingen vannskader, flekker eller sprekker i skjermen, alvorlige riper i enheten, inklusivt tegn på skjermforbrenning, spøkelsesbilder, misfarging, tonede farger eller bildelagring er ikke godkjent.
  3. Enheten fungerer og forblir i drift.
  4. Ladestasjonen er ikke skadet.
  5. Batteriet må være inkludert, og ingen deler må være mangelfulle.
  6. Alle enhetens funksjoner fungerer.
  7. Enheten må tilbakestilles til fabrikkinnstillinger og må ikke ha installert programvare eller personlige kodelåser. All data må fjernes, f.eks. iCloud.
  8. Find My-funksjonen er deaktivert.
  9. Ingen reparasjoner utført av uautoriserte personer.
13. Inspeksjon og vurdering av enheten

13.1. Godkjent enhet
Hvis enheten godkjennes etter inspeksjonen og du ellers oppfyller vilkårene for fornyelsen, anses en bindende tilbakekjøpsavtale å ha blitt inngått mellom deg og Fairown der Fairown kjøper den gamle enheten fra deg til en pris som tilsvarer restverdien. Ved å godta disse vilkårene instruerer du Fairown om ikke å betale for enheten din til deg i en slik situasjon, men i stedet betale til kreditoren, som er part i kredittavtalen din, for å gjøre opp restverdien på dine vegne. Likevel, hvis det er en utestående gjeld til kreditoren iht. kredittavtalen i tillegg til restverdi (f.eks. forfalte månedlige avdrag, renter eller forsinkelsesgebyrer), er du selv ansvarlig for å gjøre opp dette med banken. Eierskapet til den gamle enheten overføres til RVL når Fairown har betalt banken fullt ut. Kunden vil motta en e-post som bekrefter vellykket fornyelse, og tilbakebetaling av de siste avdragene iht. avtalen om avdragslån inngått mellom kunden og banken.

13.2. Ikke-autorisert enhet
Hvis enheten ikke blir inspisert (dette kan for eksempel skje med feil returnerte enheter, ved tyveri eller overdreven slitasje, sprukne skjermer, skadede ladeporter osv.), kan fornyelsen ikke finne sted med mindre du godtar å betale etter Fairowns instruksjoner forskjellen mellom den faktiske verdien av enheten (fastsatt av RVL) og restverdien (i tillegg må du gjøre opp eventuell utestående gjeld til banken som du måtte ha utover restverdien, for eksempel forfalte månedlige avdrag, renter eller forsinkelsesgebyrer). Ellers kan du velge mellom retur eller sluttbetaling som angitt i avsnitt 3.2. I tilfelle et negativt resultat av produktinspeksjonen, vil Infografikk informere kunden om dette per e-post.

14. Overbetaling til banken

Dersom kunden betaler månedlige avdrag iht. låneavtalen etter at fornyelsesprosessen har startet, vil selgeren kontakte kunden, og overbetalingen vil bli returnert til kundens angitte bankkonto etter fornyelsesprosessen har blitt fullført som vederlag for utkjøpsprisen.

15. Territorielt virkeområde

Ved bruk av fornyelse er returalternativet kun tilgjengelig i Norge (inkludert minst én gratis returmetode).

16. Hvemkanbrukevårplattformogvåretjenester?

Hvis du er en privatperson, i tillegg må du være minst 18 år for å bruke vår plattform og våre tjenester.

17. Eiendomsrett/immateriellerettigheter

Materialet og innholdet som er tilgjengelig på dette nettstedet og ethvert annet nettsted som eies, drives, lisensieres eller kontrolleres av Fairown og Infografikk («Innhold») er patentbeskyttet informasjon tilhørende Fairown og Infografikk eller part som ga oss innholdet, og Fairown og Infografikk eller parten beholder alle rettigheter, tittel og interesse for slikt innhold. Følgelig kan ikke innholdet kopieres, distribueres, publiseres på nytt, lastes opp, legges ut eller overføres uten skriftlig foregående samtykke fra Fairown eller Infografikk, bortsett fra at du kun kan skrive ut en kopi av innholdet til personlig bruk.

18. Varemerker

Varemerkene og logoene som vises på nettstedet (samlet kalt «merker») tilhører Fairown og Infografikk eller parten som ga oss merkene, og begge partene eller vi beholder alle rettigheter til slike merker. Kunder får ingen avtalemessige rettigheter til merkene eller tilgang til dette nettstedet.

19. Tilbaketrekking fra avtalen

19.1. Tilbaketrekking fra salgsavtalen
Ved et nettbasert kjøp har kunden alltid rett til å trekke seg fra EASY-programmet i løpet av 14 dager fra dato for inngåelse av avtale. For å utøve angreretten må kunden sende en tilsvarende melding med kjøps- og produktinformasjon til e-postadressen: support@fairown.com. Kunden får instruksjoner for retur og når retur er gjennomført, mottar kunden et korrigert salgsdokument. Tilbaketrekking fra EASY-programmet tilsvarer det å trekke seg fullstendig fra avtalen om avdragslån inngått med banken.

19.2. Tilbaketrekking fra låneavtalen
Hvis du kun ønsker å benytte deg av angreretten i forhold til låneavtalen, må du kontakte banken. Du vil ikke kunne bruke alternativene for fornyelse eller retur, men vil beholde rettighetene dine i henhold til kjøpsavtalen med Infografikk.

19.3. Kostnader
Kunden dekker kostnadene ved retur av produktet dersom han/hun trekker seg fra kjøpsavtalen.

20. Kontraktensvarighetogoppsigelse

20.1. Disse vilkår og betingelser gjelder frem til den dagen du velger retur eller endelig betaling.

20.2. Infografikk og Fairown forbeholder seg retten til å avslutte EASY-programmet. Du vil da kun kunne velge mellom retur og sluttbetaling. Dette påvirker imidlertid ikke dine forpliktelser i henhold til den gjeldende låneavtalen.

20.3. Ved mistanke om svindel forbeholder henholdsvis Infografikk og Fairown seg retten til å annullere bestillinger før levering av produktet har funnet sted, og/eller å si opp avtalen.

21. Reklamasjoner

Kunden kan sende inn en reklamasjon om EASY-programmet. Den foretrukne formen for innsending av reklamasjoner er per e-post til følgende e-postadresser: support@faiown.com eller hei@infografikk.no.

I reklamasjonen tekst skal man oppgi tydelig navn og etternavn, kontaktadresse og e-postadresse, samt en kort forklaring av årsaken til reklamasjon og behandlingsforslag.

Kunden kan bli bedt om å fylle ut opplysninger som er nødvendige for riktig behandling av reklamasjonen.

Fairown eller Infografikk svarer på reklamasjonen snarest mulig, men ikke senere enn i løpet av 14 dager etter mottak eller supplering av opplysninger.

22. Gjeldende lov og tvisteløsning

22.1. Eventuelle tvister i forbindelse med disse vilkår og betingelser skal løses i norske domstoler i henhold til norsk lovgivning.

22.2. Tvister mellom deg og partene (eller mellom deg og bare én av partene) kan henvises til Forbrukertilsynet, tilgjengelig på: https://www.forbrukertilsynet.no/

22.3. EU-kommisjonen tilbyr også en nettbasert tvisteløsningsplattform, spesielt for forbrukere som bor i et annet EU-land, på følgende lenke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

23. Endringer av vilkår og betingelser

Den siste oppdaterte versjonen av disse vilkår og betingelser er alltid tilgjengelig på nettstedet. Du samtykker i at disse vilkår og betingelser kan oppdateres fra tid til annen, forutsatt at slike endringer ikke er vesentlige eller skadelige for kunden.

Sist oppdatert 29.02.2024.

Top