Service & support

Service & Support

SERVICEAVTALE

Bedriftskunder som ønsker prioritert service anbefales å tegne serviceavtale.

 

FINN UT MER

KONTAKT OSS

Har du problemer med et produkt eller en av våre tjenester kan du kontakte oss.

 

FINN UT MER

FJERNSTYRING

Har din bedrift behov for fjernstyring av maskin kan dette avtales ved å følge linken under.

 

FINN UT MER

SERVICEPORTAL

Bedrifter med serviceavtaler kan sende inn servicehenvendelser via vårt kundesenter.

 

FINN UT MER
Apple-service


Generell info om innlevering av Apple-service til Infografikk:

Privatkunder: Alle servicehenvendelser gjøres i vår butikk på SørlieTorget i Sarpsborg.
Bedriftskunder: Ta kontakt med din kundekontakt for veiledning/innsending.

Før produktet leveres til i vår butikk:

  • Ta backup (Infografikk er ikke ansvarlig for tap av data.)
  • Ta med kvittering
  • Slå av «Finn min iPhone/iPad» (Krav fra Apple for å muliggjøre feilsøking og reparasjon)

Dette dekkes ikke av garanti/reklamasjonsvilkår

Feil som ikke dekkes er slagskader, væskeskader, feil som følge av overspenning, tidligere uatoriserte reparasjoner, eller feil i programvare. Dersom feil ikke dekkes på grunn av nevnte feil – vil feilsøking belastes kunde. For å unngå unødvendig gebyr, oppfordrer vi at kundene sjekker/utfører følgende før innlevering til service:

  • Gjenopprette enheten som ny (Programvarefeil dekkes ikke)
  • Se over at enheten ikke har bulker, sprekker i glass og lignende.

Skjermbytte/Swap

Vi tilbyr skjermbytte-tjeneste i vår butikk. Ved skjermbytte er det viktig at resten av telefonen er i god stand. Er mer av telefonen i ustand får man kjøpt en Swap-enhet som er en utbytteenhet hvor hele telefonen blir byttet ut.

Skjermbytte kan ta ca. 2 uker. Ved Swap så tar det ca. 4-5 virkedager. Vi tar noe forbehold på servicetid. Telefonen som er ødelagt kan leveres i vår butikk på SørlieTorget i Sarpsborg.

 

Prisliste Apple-service

Du finner våre priser på Apple-service her. Prisene er inkludert mva.

Apple linker til info og serviceprogrammer

Sjekk status på alle Apple sine system/tjenester

Kontrollere service- og kundestøtte dekning

Alle Apple programmer for utskiftning og utvidet reparasjonsdekning

Problemer med AppleID

Apple Support
Tlf 81500158

Prisliste Apple-service (Butikk)

Ser du ikke skjema nedenfor? Klikk her!

*Priser er oppgitt i ink mva.

Hvorfor velge autorisert serviceverksted

Infografikk er Apple-autorisert tjenesteleverandør. Denne statusen kjennetegner selskaper som er autorisert for å levere reparasjonstjenester til alle Apple-kunder, og som er i stand til å levere eksepsjonelt god kundeservice i henhold til de høyeste standardene i markedet. Som kunde, finnes det en rekke fordeler ved å benytte et autorisert verksted til reparasjon av Apple-produkter.

Originale deler

Autoriserte tjenesteleverandører mottar originaldeler direkte fra Apple. En del er original dersom den kommer med Apples eget delenummer. Dette betyr at alle komponenter benyttet til reparasjoner hos oss holder samme høye standard som det opprinnelige produktet.

Omfattende produktkunnskap

Tjenesteleverandørene har tilgang til omfattende informasjon om produkter, reparasjoner, service, demontering, problemløsing og oppgradering, som gjør at teknikere til enhver tid besitter den nødvendige kompetansen for reparasjon av alle Apples produkter.

Sertifisere teknikere

Infografikk benytter sertifiserte teknikere til diagnostikk, reparasjon og eventuelle oppgraderinger av dine produkter. En slik sertifisering krever både bestått programvare- og maskinvareprøve ved et autorisert Prometric Testing Center, og fornyes på årlig basis gjennom resertifiseringsprøver.

Garanti/reklamasjon

Et produkt har enten to eller fem års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp og to år ved næringskjøp, med mindre annet er avtalt. Apples produkter har i tillegg ett års garanti i Norge. Uautoriserte inngrep vil automatisk diskvalifisere et produkt fra garanti, i tillegg til at man i de fleste tilfeller vil stille langt svakere ved en eventuell reklamasjon på produktet. Ved å benytte et autorisert serviceverksted vil man beholde garantien og stille sterkere ved en eventuell reklamasjon.

Reparasjonsprogram

Fra tid til annen dukker det opp programmer for utskifting og utvidet reparasjonsdekning. Som autorisert tjenesteleverandør skal Infografikk til enhver tid ha oversikt over disse programmene, og tilbyr i en del tilfeller utbytte av den defekte delen på stedet.

Driftstjenester
Opplever du problemer med våre driftstjenester? Ta kontakt med din kundekontakt eller konsulent@infografikk.no. Vi anbefaler at du gjør enkel feilsøking før du kontakter oss, f.eks omstart av maskin osv.
Fjernstyring

Fjernstyring via Teamviewer:

Fjernstyring med tekniker:

Vi kan hjelpe deg ved å fjernstyre din maskin. Vi anbefaler at du gjør følgende:

  1. Ring 95043394 (Avalt at du ønsker fjernstyring)
  2. Få oppgitt kode av servicetekniker
  3. Skriv kode i feltet nedenfor ⤵
  4. Programmet lastes ned.
  5. Start det nedlastede programmet.
6-siffret kode
Kontaktinfo Produsent-support

Apple
Tlf 81500158
Nettside

Xerox
Tlf 815 00 308 (For maskiner med service-kontrakt)
Nettside

Epson
Tlf: 81535180
Nettside

OKI
Tlf: 63893600
Nettside

VI LØSER DIN BEDRIFTS FLASKEHALS PRØV OSS →

Hvordan kan vi hjelpe deg?

6 + 2 =

Kontaktpersoner

  • Rune Klausen

    Apple sertifisert tekniker
    971 57 846
  • Morten Karlsen

    Senior Service Konsulent
    977 13 979
  • Morten Hagen

    Senior Service Konsulent
    911 30 564
  • Jan Erik Lindum

    Senior Service Konsulent
    908 60 973