Driftsavtaler
Vi sikrer deg en trygg IT-hverdagHVA ER EN DRIFTSAVTALE ..?
En driftsavtale med Infografikk er en avtale som skal sikre deg minimal nedetid og rask responstid når du trenger support. Du betaler et fast månedsbeløp per klient (datamaskin) eller per server og blir da en prioritert service-kunde hos Infografikk.
HER ER FORDELENE ..!
Du er alltid først prioritert i vår servicekø. Infografikk hjelper deg med support og fjernstyring og undersøker om problemet kan løses raskt og effektivt. Dersom problemet ikke enkelt lar seg løse, avtales et eget serviceoppdrag ute hos deg eller din bedrift. Skulle du få problemer med ditt utstyr vil du i tillegg ha prioritet hos vårt lokale serviceverksted. Det viktigste av alt er at du har Infografikk som din støttende samarbeidspartner når problemene melder seg og du trenger rask hjelp!
Alltid prioritert service
Rask respons
Support & Fjernstyring
Tilgang på IT-ekspertise
Priser (eks mva) …
Ofte stillte spørsmål …
Hvordan kommer jeg i gang?
Du bestiller klientavtale ved å klikke på «bestill»-knappen på prisskjema ovenfor. Da kommer du til denne nettsiden hvor du fyller ut bestillingsskjemaet med din kontaktinfo og hvilken tjeneste du ønsker. Vi vil da oppdatere våre systemer og registrere deg som prioritert avtalekunde.
Hvor registrerer jeg en servicesak?
Hvis du har fått problemer og ønsker vår bistand er det viktig at du registerer saken i vårt ticket-system. Du kan bokmerke denne lenken https://infografikk.no/serviceportal/ hvor du finner valg for registrering av sak. Her sitter våre konsulenter å følger med og sørger for at du får den hjelpen du trenger.
Hvor mange klienter må jeg ha avtale for?
Infografikk registrerer hvem i din bedrift som har tegnet klientavtale slik at vi alltid kan hjelpe den personen med avtale. Er det flere ansatte i bedriften som ikke har klientavtale burde man tegne avtale for flere i bedriften.
Tegner man avtale for et større antall personer i bedriften er årlige fastbesøk av Infografikk sine konsulenter inkludert i prisen.
Er all support inkludert når jeg har tegnet avtale?
Du har ubegrenset tilgang til å kontakte oss med dine problemer når du har tegnet en driftsavtale. Vi supporterer og fjernstyrer alltid for å avdekke og forhåpentligvis raskt løse problemet for deg. Dette er inkludert i våre driftsavtaler.
Men, hvis det er et problem som ikke lar seg løse innenfor rimelighetens tid (Maks 30 min) avtales et eget support-oppdrag. Dette blir da et betalt oppdrag som ikke inkluderes i avtalen. Du kan lese mer om våre generelle betingelser her.