Drift- & supportavtale

Drift- & Supportavtale

Hvorfor tegne avtale?

Det er forretningskritisk å ikke ha gode rutiner på dine IT-systemer. Med en av våre drift- eller supportavtaler sikrer Infografikk deg minimal nedetid med rask responstid. Vi bistår med vår kompetanse som rådgivere og utfører forebyggende arbeid som øker stabiliten og ivaretar din IT-drift. Med våre avtaler vil du få mer oppetid og forutsigbare kostnader.

Fra januar 2017 har vi endret rammevilkår på vår support og velger å prioritere de kunder som har tegnet avtale med oss. Les hvorfor her.

Bruk tiden din fornuftig

Med en av våre drift- og serviceavtaler så frigjør du tid som du kan bruke på akkurat det du ønsker! Du blir mer produktiv og øker effektiviteten internt i bedriften. Du kan drive med kompetanseheving eller kanskje hoppe på din to-do-list som du aldri rekker å gjøre ferdig. IT-problemene overlater du uansett til Infografikk.

Support
Fra 40/mnd
Fjernsupport 15 min
Tlf, Chat, E-post
Programsupport 15 min
 
 
 
 
Adobe CC Team-Support
Fra 80/mnd
Fjernsupport
Tlf, Chat, E-post
Programsupport
 
 
 
 
Klient Driftsavtale
Fra 250/mnd
Support alle ansatte
Ubegrenset antall henvendelser
Fjernsupport
Tlf, Chat, E-post
Programsupport
Onsite-preventivt
Respons 8 timer
Server Driftsavtale
Fra 500/mnd
Support alle ansatte
Ubegrenset antall henvendelser
Fjernsupport
Tlf, Chat, E-post
Dokumentasjon
Onsite/Offsite-preventivt
Respons 4 timer
Hvilken avtale passer for din bedrift?

Support-avtale
Passer for enkeltpersonsforetak eller andre små bedrifter (færre enn 5 ansatte) som ønsker grunnleggende support og som ønsker å ha noen å ringe til ved enkle problemer som er raske å løse. Her er det en begrensning på 15 minutter på henvendelser før man blir bedt om å avtale et eget serviceoppdrag.

 

Adobe-avtale
Passer for bedrifter som kun ønsker å ha support på Adobe-programvaren. Hvis du opplever problemer, tekniske feil eller annet som gjør at produksjonen stopper opp kan du ringe vår Adobe-sertifiserte bemanning for hjelp.

 

Klient Driftsavtale: (Anbefales!)
Passer for de fleste små og mellomstore bedrifter som ønsker tilgang på Infografikk sin support og som ønsker å bli prioritert på service. Infografikk blir en del av din IT-drift og sørger for en forutsigbar og sikker IT-hverdag. Med en av disse avtalene får man en egen kontaktperson hos Infografikk og får en rekke andre attraktive fordeler.

 
Server Driftsavtale:
Passer for bedrifter som har en eller flere servere og som ønsker support, vedlikehold og overvåkning av disse.

 
VIP-avtale:
Dette er en avtale som ikke er listet i oversikten over da vi skreddersyr en helt egen tilpasset avtale mot deg som kunde. Dette kan være grunnet helt spesielle behov eller andre forutsetninger som gjør at en egen avtale er å foretrekke.

Forklaring til avtalepunkter

SUPPORT ALLE BEDRIFTENS ANSATTE
Våre avtaler tegnes ut i fra antall klienter som benyttes i bedriften. Dette vil si at alle ansatte kan ringe oss når de da trenger support og rask bistand på deres problemer. Dette er svært praktisk og avlaster behovet for interne ressurser på support og IT-hjelp.

UBEGRENSET ANTALL HENVENDELSER
Med avtale kan man ta kontakt med Infografikk et ubegrenset antall ganger. Vi har ingen klippekort eller fakturer ikke pr. henvendelse. Dette sparer bedriften for uventede kostnader og sørger for en forutsigbar IT-hverdag.

FJERNSUPPORT
Infografikk kobler seg på klienten via fjernstyringsprogramvare. Med fjernstyring kan vi ta kontroll over din enhet og løse dine problemer på en enkel og effektiv måte – akkurat som vi satt foran maskinen sammen med deg. På denne måten sparer du tid og slipper å sende inn enheten for service eller fysisk oppsøke oss for support.

TLF, CHAT, E-POST
Med avtale hos Infografikk får du prioritert support fra våre medarbeidere. Du kan kontakte oss på flere kontaktpunkter ut i fra hva som passer deg best – enten du trenger øyeblikkelig bistand eller du kun har et enkelt spørsmål. Du er alltid sikret et svar fra noen som har kompetanse og kan hjelpe deg når du trenger det som mest.

PROGRAMSUPPORT
Vi bistår med programsupport på din klient. Dette gjelder standard-programvare som du har maskinen eller Adobe-programvare levert fra Infografikk. Har du problemer eller står fast kan du ringe Infografikk for effektiv hjelp til å løse dine utfordringer.

OFFSITE-PREVENTIVT
Vi kontrollerer og driver aktiv overvåkning av server og holder ting vedlike. Vi gjennomfører tester og sjekker at alt fungerer som det skal slik at du kan sove godt om natten, uten bekymring om mulige server-problemer. Skulle det være noe som tyder på feil tar vi straks kontakt med deg og sørger for at nødvendige tiltak blir utført. På denne måten slipper vi unødvendig brannslukking og utbedrer feil før det blir kritisk.

ONSITE-PREVENTIVT
Vi utfører oppdrag ute hos deg, sjekker maskin, oppgraderer systemet, programvare,  eller gjør oppdrag etter ønske fra kundene. Infografikk er oppdatert på alt av nye oppdateringer så vi sørger for å gjøre alt det beste for kunden. Vi ønsker å være i forkant, og sikre at programvaren fungerer med nyeste system, uten at det blir problemer med oppdateringer slik at noe programvare slutter å fungere, eller at man får problemer med drivere.

RESPONS
Det er vår tidsfrist fra da feilen blir rapportert til vi har startet arbeidet med å utbedre feilen eller gitt deg en tilbakemelding på problemet. Som en avtale-kunde hos Infografikk vil ditt serviceoppdrag bli prioritert fremfor kunder uten tilsvarende avtale, og på denne måten sikrer man at det blir minst mulig nedetid og kostbar ventetid på service.

HARDWARE INNTIL 3 ÅR
Opplever du feil eller problemer med produkter som er dekket av garanti – sørger Infografikk for en kostnadsfri omlevering av hardware og deler. Det vil si at vi henter produktet hos deg, eller at du sender dette kostnadsfritt til oss. På denne måten sikrer vi en mest mulig smidig bytte uten at det koster deg unødvendig med tid eller penger.

DOKUMENTASJON
Infografikk dokumenterer alt dere som bedrift kan ha behov for ved en senere anledning. Dette kan være oversikt over enheter, brukernavn & passord, drivere, konfigurasjoner, kontaktpersoner eller annen viktig informasjon som deres IT-ansvarlig måtte ha behov for. Skulle deres IT-ansvarlig slutte kan man be om dokumentasjon fra Infografikk som man kan videreformidle til ny ansatt. Dette er forretningskritisk informasjon som enhver bedrift må ha kontroll over, med vår avtale slipper man å tenke på dette.

SYSTEM- / PROGRAM-OPPDATERINGER
Det er svært viktig at klienter holdes oppdatert for å unngå problemer med sikkerhet. Det oppdages stadig nye sikkerhetshull og andre trusler hvor det er viktig at bedriften har oppdatert programvare installert. Før det installeres oppgraderinger av system er det viktig å vite om annen programvare som brukes i bedriften blir påvirket eller at drivere slutter å fungere. Våre konsulenter har oversikt over dette slik at du kan fortsette arbeidet uten at programvare feiler etter oppgradering.

Z

Fri etablering

Z

Prioritert support

Z

Gratis befaring

Z

Egen kontaktperson

VI LØSER DIN BEDRIFTS FLASKEHALS
PRØV OSS →

 

Hvordan kan vi hjelpe deg?

8 + 11 =

Kontaktpersoner

  • Terje Fluske

    Senior Key Account B2B
    908 34 246
  • Fredrik Jonassen

    Senior Key Account B2B
    900 14 792
  • Camilla Berner

    Senior Key Account B2B
    480 97 656
  • Mathias Olav Thunæs

    Key Account B2B
    412 24 191
  • Per Øyvind Iversen

    Key Account & Product Manager Print
    907 31 195

Vinn Apple Watch!

Meld deg på nyhetsbrevet til Infografikk og du er med i trekningen. Neste trekning er 1. juni 2017.

Ta det helt med ro. Vi hater også spam og sender maks 1-2 eposter hver måned.