Driftsavtaler

Vi sikrer deg en trygg IT-hverdag

HVA ER EN DRIFTSAVTALE ..?

En driftsavtale med Infografikk er en avtale som skal sikre deg minimal nedetid og rask responstid når du trenger support. Du betaler et fast månedsbeløp per klient (datamaskin) eller per server og blir da en prioritert service-kunde hos Infografikk.

HER ER FORDELENE ..!

Du er alltid først prioritert i vår servicekø. Infografikk hjelper deg med support og fjernstyring og undersøker om problemet kan løses raskt og effektivt. Dersom problemet ikke enkelt lar seg løse, avtales et eget serviceoppdrag ute hos deg eller din bedrift. Skulle du få problemer med ditt utstyr vil du i tillegg ha prioritet hos vårt lokale serviceverksted.  Det viktigste av alt er at du har Infografikk som din støttende samarbeidspartner når problemene melder seg og du trenger rask hjelp!

Alltid prioritert service

Rask respons

Support & Fjernstyring

Tilgang på IT-ekspertise

Priser (eks mva)

Klient Driftsavtale
Fra 250/mnd
Respons innen 8 arbeidstimer
Prioritert service verksted
Fjernsupport/ fjernstyring
Systemsupport
Ubegrenset antall henvendelser
Tlf, Chat, E-post
Server Driftsavtale
Fra 500/mnd
Respons innen 4 arbeidstimer
Overvåkning
Fjernsupport /fjernstyring
Dokumentasjon
Fjernstyring preventivt 2x pr år
Tlf, Chat, E-post

Ofte stillte spørsmål

Hvordan kommer jeg i gang?

Du bestiller klientavtale ved å klikke på «bestill»-knappen på prisskjema ovenfor. Da kommer du til denne nettsiden hvor du fyller ut bestillingsskjemaet med din kontaktinfo og hvilken tjeneste du ønsker. Vi vil da oppdatere våre systemer og registrere deg som prioritert avtalekunde.

Hvor registrerer jeg en servicesak?

Hvis du har fått problemer og ønsker vår bistand er det viktig at du registerer saken i vårt ticket-system. Du kan bokmerke denne lenken https://infografikk.no/serviceportal/ hvor du finner valg for registrering av sak. Her sitter våre konsulenter å følger med og sørger for at du får den hjelpen du trenger.

Hvor mange klienter må jeg ha avtale for?

Infografikk registrerer hvem i din bedrift som har tegnet klientavtale slik at vi alltid kan hjelpe den personen med avtale. Er det flere ansatte i bedriften som ikke har klientavtale burde man tegne avtale for flere i bedriften.

Tegner man avtale for et større antall personer i bedriften er årlige fastbesøk av Infografikk sine konsulenter inkludert i prisen.

Er all support inkludert når jeg har tegnet avtale?

Du har ubegrenset tilgang til å kontakte oss med dine problemer når du har tegnet en driftsavtale. Vi supporterer og fjernstyrer alltid for å avdekke og forhåpentligvis raskt løse problemet for deg. Dette er inkludert i våre driftsavtaler.

Men, hvis det er et problem som ikke lar seg løse innenfor rimelighetens tid (Maks 30 min) avtales et eget support-oppdrag. Dette blir da et betalt oppdrag som ikke inkluderes i avtalen. Du kan lese mer om våre generelle betingelser her.

Kontaktpersoner ...

  • Terje Fluske

    Senior Key Account B2B
    908 34 246
  • Fredrik Jonassen

    Senior Key Account B2B
    900 14 792
  • Camilla Berner

    Senior Key Account B2B
    480 97 656
  • Mathias Olav Thunæs

    Senior Key Account B2B
    412 24 191
  • Bjørnar Lorentzen

    Salgskonsulent B2B
    984 80 384